Vă așteptăm joi, 1 octombrie 2020, ora 14.00 la festivitatea de deschidere a anului universitar 2020-2021!


Înmatriculare în anul universitar 2025-2026
1. Predarea actelor adiționale:
Cahul – Colegiul „Iulia Haşdeu”
📅 02.10.2025, ora 10:00
Șefii de grupă sunt rugați să fie prezenți pentru ridicarea actelor adiționale aferente anului universitar 2025–2026.
Chișinău – ISEFS
📅 03.10.2025, ora 09:00
Se vor prezenta 2 exemplare de contract/act adițional + 1 exemplar de fișă de înscriere, capsate și ordonate alfabetic conform listelor de grupă.
Atenție!:
Toate documentele trebuie să fie semnate (inclusiv față–verso, unde este cazul).
Studenții marcați cu bold în liste sunt repetenți – aceștia se vor înscrie online, întrucât trebuie calculată taxa și achitată odată cu semnarea contractului/actului adițional.
Pentru informații privind acte, situații școlare sau restanțe, contactați secretariatul prin e-mail sau telefon.
Trebuie aduse toate actele lipsă menționate în liste.
Depunerea actelor lipsă la dosar sau prezentarea unui certificat care confirmă că actele originale se află la altă universitate.
Vizarea carnetelor.
Retur documente:
Cahul – 09.10.2025, ora 10:00 (Colegiul „Iulia Haşdeu”)
Chișinău – 10.10.2025, ora 09:00 (ISEFS)
Actele originale lipsă de pe tabele trebuie aduse odată cu semnarea actului adițional.
Tema de licență/disertație să fie stabilită din timp.
Verificați cu atenție situația școlară – restanțele pot amâna susținerea licenței sau disertației!
Vizarea carnetelor.
Retur documente:
Cahul – 09.10.2025, ora 10:00 (Colegiul „Iulia Haşdeu”)
Chișinău – 10.10.2025, ora 09:00 (ISEFS)
Înmatriculare în anul universitar 2024-2025
Licenţă – anii II, III, IV + Master – anul II
Şefii de grupă sunt rugaţi să fie prezenţi în data de 03.10.2024 (ora 10.00) la CAHUL pentru a li se înmâna actele adiţionale pentru anul universitar 2024-2025.
Licenţă – anii II, III + Master – anul II
Şefii de grupă sunt rugaţi să fie prezenţi în data de 04.10.2024 (ora 9.00) la CHIŞINĂU pentru a li se înmâna actele adiţionale pentru anul universitar 2024-2025.
ANII MARI:
Anii terminali:
Anii în curs (II, III - licenţă):
Incepe selecția pentru cursul "Expert accesare fonduri structurale şi de coeziune europene", editia 2020
În cadrul proiectului "Transpunerea rezultatelor cercetărilor realizate în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați (UDJG) în inițiative antreprenoriale - TRECIA" (CNFIS-FDI-2020-0406) se organizează, în perioada 21.09.2020 – 16.10.2020, procesul de înregistrare și selecție a doctoranzilor, masteranzilor și absolvenților din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați (promoțiile 2018, 2019, 2020), care doresc să urmeze cursul de Expert Accesare Fonduri Structurale și de Coeziune Europene.
Cursul este organizat de Societatea Antreprenorială Studențească (SAS-UGAL) și Departamentul de Formare Continuă şi Transfer Tehnologic din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați (DFCTT) și este autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări (Cod COR 242213). Acesta se va desfășura în perioada 2.11.2020 – 13.11.2020.
Sunt disponibile 28 de locuri, iar ocuparea lor se va face în funcție de fezabilitatea ideii de afaceri propuse de către candidați și posibilitatea finanțării acesteia din fonduri structurale și de coeziune europene.
Durata cursului este de 40 ore, examenul și certificatul fiind GRATUITE.
Cei interesați se pot înscrie completând formularul de la adresa
https://forms.gle/XQDGenvnxTwXDuab8 până la data de 16.10.2020.
Detalii se gasesc si pe site-ul Universitatii:
Succes!
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, în conformitate cu prevederile art. 211, alin. (4) din Legea educației naționale nr. 1/2011, anunță organizarea concursului pentru ocuparea funcției de decan la Facultatea Transfrontalieră.
Alegerile au loc joi, 8.10.2020, ora 11, sala D01.
Adresa: Str. Domnească, nr. 111, Galați
Telefon: 0336 130 186
E-mail: secretariat.ft@ugal.ro
Coordonate GPS: 45.446672, 28.052340